+36 92 313 583 info@zegszakkepzo.hu

Panaszkezelés

A képzésben résztvevők észrevétel, információkérés vagy panasz esetén az oktatóhoz, a Zalaegerszegi Szakképzési Centrum (ZSZC) részeként működő szakképző intézmények vezetőihez vagy a ZSZC felnőttképzési szolgáltatási tevékenységének tekintetében az ügyfélszolgálati feladatokat ellátó Stratégiai és Felnőttképzési Osztálya osztályvezetőjéhez és felnőttképzési referenséhez, illetve a ZSZC szakmai vezetőjéhez (ügyfélszolgálatot ellátók) egyaránt fordulhatnak, aki azt a panaszkezelési szabályzatban rögzítettek szerint köteles befogadni és kivizsgálni. Az intézkedés eredményéről a panaszos a panaszkezelés szabályzatban meghatározottak szerint kap tájékoztatást.

A panaszkezelési szabályzat ügyfeleink számára az ügyfélfogadóban is hozzáférhető.